Redmi Note 10 Pro kérdések, válaszok, megoldások
-
George
- MIUI látogató

- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2016.12.28. 20:54
- 8
- Telefonom: Redmi Note 10 Pro
- Milestone2
- Morgó Medve - Óvóbácsi

- Hozzászólások: 13911
- Csatlakozott: 2014.12.14. 21:49
- 10
- Telefonom: Xiaomi Mi 11
- Tartózkodási hely: Nyűves porhüvelyemben
- megköszönte: 1 alkalommal
- megköszönték: 25 alkalommal
- Gender:
- Kapcsolat:
-
Medálok
Re: Redmi Note 10 Pro kérdések, válaszok, megoldások
Olvasd privátban.
Sent from my EVR-N29 using Tapatalk
Sent from my EVR-N29 using Tapatalk
BL-nyitás: https://helloxiaomi.hu/xiaomi-hyperos-b ... s-lepesei/
TWRP módok: https://cutt.ly/UhmWWVo
Kínai MI PC Suite: https://cutt.ly/mhmODOf
Eladás-vétel előtt: https://cutt.ly/1hmWasf
Flesselés Linuxon: https://cutt.ly/ahAvBst
TWRP módok: https://cutt.ly/UhmWWVo
Kínai MI PC Suite: https://cutt.ly/mhmODOf
Eladás-vétel előtt: https://cutt.ly/1hmWasf
Flesselés Linuxon: https://cutt.ly/ahAvBst
-
George
- MIUI látogató

- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2016.12.28. 20:54
- 8
- Telefonom: Redmi Note 10 Pro
-
Dritte
- MIUI látogató

- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2025.10.29. 11:33
- Telefonom: Xiaomi Redmi Note 2
Re: Redmi Note 10 Pro kérdések, válaszok, megoldások
Szia!
Néhány dolog jut eszembe, amit érdemes ellenőrizni:
NFC bekapcsolva?
– Beállítások ➝ Kapcsolatok / További kapcsolatbeállítások ➝ NFC
– Győződj meg róla, hogy aktív.
Érintéses fizetés engedélyezve?
– Alapértelmezett fizetési alkalmazás: Simple
– Ha van más, ami szintén rátelepedik (pl. Google Wallet), kapcsold ki vagy állítsd Simple-t elsődlegesre.
Kártya státusza Simple-ben
– Nézd meg, hogy a kártya érvényes-e az érintéses fizetésre Simple-ben.
– Néha újra kell hitelesíteni a banknál.
Terminálhoz való helyes érintés
– A Redmi 10 Pro-n a kamera környékén van az NFC érzékelő, nem az alján, így oda kell érinteni.
Képernyő és feloldás
– Fizetés közben feloldott kijelző kell. Ha lezár, elutasíthatja.
A CIB régebben valóban elég “válogatós” volt a mobilos fizetésekkel kapcsolatban, ezért jó lépés volt a Simple alkalmazást használni. Ha minden fenti egyezik, akkor egy újraindítás is segíthet, és gyakran egy frissítés után is megjavul a szolgáltatás.
Néhány dolog jut eszembe, amit érdemes ellenőrizni:
NFC bekapcsolva?
– Beállítások ➝ Kapcsolatok / További kapcsolatbeállítások ➝ NFC
– Győződj meg róla, hogy aktív.
Érintéses fizetés engedélyezve?
– Alapértelmezett fizetési alkalmazás: Simple
– Ha van más, ami szintén rátelepedik (pl. Google Wallet), kapcsold ki vagy állítsd Simple-t elsődlegesre.
Kártya státusza Simple-ben
– Nézd meg, hogy a kártya érvényes-e az érintéses fizetésre Simple-ben.
– Néha újra kell hitelesíteni a banknál.
Terminálhoz való helyes érintés
– A Redmi 10 Pro-n a kamera környékén van az NFC érzékelő, nem az alján, így oda kell érinteni.
Képernyő és feloldás
– Fizetés közben feloldott kijelző kell. Ha lezár, elutasíthatja.
A CIB régebben valóban elég “válogatós” volt a mobilos fizetésekkel kapcsolatban, ezért jó lépés volt a Simple alkalmazást használni. Ha minden fenti egyezik, akkor egy újraindítás is segíthet, és gyakran egy frissítés után is megjavul a szolgáltatás.
Szeretek online játékokkal kikapcsolódni és új platformokat felfedezni. Ha ti is hasonlóan vagytok vele, akkor érdemes megnézni a brezplačni vrtljaji slovenija lehetőségeket jön egy kis extra szórakozás!
-
kisguly
- MIUI érdeklődő

- Hozzászólások: 93
- Csatlakozott: 2016.12.28. 18:49
- 8
- Telefonom: Redmi Note 10 Pro
- megköszönte: 3 alkalommal
Re: Redmi Note 10 Pro kérdések, válaszok, megoldások
Szép estét ! Bár már váltottam 14 pro plus-ra, de a problémám ugyanaz. 2 SIM van a telefonban. Az 1-s telefon, a 2-s az internet. A problémám pedig a következő. Telefonálás közben az internet átvált az 1-s SIM-re. Azon viszont kevés internet van. Mit, hogyan állítsak be hogy rendesen működjön? Nekem nem sikerült. (14-s topik még nincs)