Sziasztok, nekem 2 éve van meg az Eve plus pórszívom. Nagyon szeretem, eddigi szuperül müködött.
Sajnos 2 hete állandóan kerékhibát jelzett a robot.
Szétszedtem és kiderült hogy a kerékben lévő csavarok és az azt tartó műanyagok eltörtek. Máig sem tudom mitől.
A szervíz sajnos csak a garanciális ídőn belül javítja a típust, egyébként semmilyen alkatrész nincs hozzá. A szerviz vezető egyébként kedves, segítőkész emberek ismertem meg. A fő problémám hogy mióta összeraktam a robotot kb. 3-10 percen belül kikapcsol. Ha kézzel visszaviszem a dokkolóra bekapcsol, újraindul, de megint néhány perc után megáll. A xiaomi home szerint kb65-70%-on van a töltöttség. Mi lehet a probléma?
Roidmi Eve Plus Tapasztalatok, hibák, megoldások
-
- MIUI látogató
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2017.04.06. 13:17
- 7
- Telefonom: Xiaomi Redmi Note 2
-
- MIUI látogató
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2023.10.28. 16:59
- 1
- Telefonom: Nincs
Re: Roidmi Eve Plus Tapasztalatok, hibák, megoldások
Szia! Megoldódott a probléma? Nekem ma kezdte el a készülék. Köszönöm válaszod!
-
- MIUI látogató
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2023.12.15. 19:27
- 1
- Telefonom: Nincs
Re: Roidmi Eve Plus Tapasztalatok, hibák, megoldások
Néhány napja vettem a készüléket, az összehangolása sem volt egyszerű, de sajnos ezt követően sem működik. Elindul, megtesz háromnegyed kört, de utána nem csinál semmit. A helyére sem akar visszamenni. A szerviz útmutatása szerint ez javítás lesz. Az ünnepek miatt majd talál január végére lenne készülékem. Van más is akinek ilyen működési problémája van? A készüléktől az előrít távolságot betartottam. Távirányítós játékként működik, de nem erre a célra vettem.
-
- MIUI látogató
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2023.12.15. 19:27
- 1
- Telefonom: Nincs
Re: Roidmi Eve Plus Tapasztalatok, hibák, megoldások
A tavaly decemberi készüléket visszavittem a boltba és cserélték. A második készülék fél évig bírta. Egyszerűen megzavarodott a gép, nem csinált semmit sem. A szerviz állítólag cserélt valamit, amit alkatrésznek hívnak. Azóta a készülék gyakorlatilag használhatatlan. Rosszul szeretnék össze a szervizben és a bekapcsoló gomb és az az alatti érzékelő nem volt fedésben, valamint az applikációban a töltöttségi szint és a kijelzői érték elért. A főkefe problémáját is jelezte a program. A magyarországi szerviz szerint vissza kell küldeni a gépet, hogy javítsák meg. Persze javítás nem történt a munkalap szerint, mert ott nem találtak hibát. A második nem javítás után legalább már be lehetett kapcsolni a gépet, de a műanyag portartályból nem töltötte fel a port a porzsákba, pedig volt hangja rendesen. Újra szerviz, de a hibát ők nem észlelték. Elvittem a magyarországi szervizbe a gépet, aki szerint a készülék műanyag tartálya hibásodott meg, azt kellene cserélni, de ők garanciában nem javíthatták a gépet, mert nem az ő cégük forgalmazta. (Emag vásárlás) Visszaküldés, persze a hibát nem akarták észlelni és visszaküldték. És is visszaküldtem, aminek az lett az eredménye, hogy egy csomó fizikai sérülés keletkezett időközben a gép több részén, ami korábban nem volt rajta, és poros volt a főkerék, ami el is volt törve, ezért a garanciális javítást nem végezték el, a készülék javítás és csere nélkül került vissza. Ez a remek szerviz az Emag Depanero nevű szervize. Meglátásuk szerint a készülék nem volt rendeltetés szerűen használva, karbantartva, ezért sérült meg, ezért poros. A porszívó teteje valóban karcos, mert a készülék nem érzékeli a környezetét és be akar menni olyan helyekre, ahova nem fér be. A 18 mm magas küszöböt nem tudja megmászni, ezért a küszöböket a lakásban akadálymentesíteni kellett. Az akadályokat nem kerüli ki, és sokszor azt csinál amit akar. Már amikor működött, mert július közepe óta csak utazik a készülék. Szerintem ennél azért többet kellene bírnia és jó lenne, ha porszívózásra alkalmas lenne.